Klachten Procedure 

Klachtenprocedure Hanova Textiles

 

Bent u niet helemaal tevreden over ons of het bestelde product?

Dan kunt u direct een klacht bij ons indienen.

Dat kan via een mail of via de pagina klantenservice.

Refereer altijd aan ons ordernummer en factuurnummer.

Misschien is het probleem telefonisch te verhelpen?

Bel ons dan even en dan bekijken we direct of we in goed overleg het probleem kunnen oplossen.

Bekijk alvorens contact op te nemen ook even de pagina met veelgestelde vragen.

Een ontvangen mail met een klacht wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.

Bent u niet tevreden met het antwoord?

Stuur ons dan een gemotiveerde reactie met uw zienswijze. Hou het zakelijk en beschrijf uw klacht duidelijk.

Dan bekijken wij het nogmaals. Wij trachten in alle redelijkheid altijd tot een oplossing te komen.

Wederom ontvangt u van ons binnen 3 dagen een reactie.

Nog steeds niet tevreden en komen wij er niet uit?

Dan raden wij u aan om officieel een klacht bij ons in te dienen. U kunt deze klacht aanmedlen door een mail te sturen naar info@hanova.nl 

Leidt dit niet tot een oplossing dan kunt u de klacht aanmelden bij het Webwinkel keurmerk.

Wij zijn lid van Webwinkel Keurmerk. Zij zijn er om de consument te ondersteunen bij eventuele geschillen bij een aankoop via het internet. 

Raadpleeg hiervoor deze link van webwinkelkeur.

U kunt hen een mail sturen met een omschrijving van het inmiddels geworden geschil waarna zij de zaak zullen beoordelen. Zij zullen u berichten.

Uiteindelijk kan uw klacht worden voorgelegd aan Geschil online die de klacht zal beoordelen en een bindende uitspraak zal doen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Wij doen echter ons best om er gezamenlijk uit te komen en gaan ervan uit dat het nooit zo ver zal komen.

Deze klachtenprocedure is van toepassing op alle kleding webshops van Hanova Textiles: kleding webshop en zo, bedrijfskleding en zo, werkkleding en zo, kledingbedrukken en zo, pbm en zo, softshell en zo, thermo ondergoed en zo, kersttrui en zo, fietskleding en zo, hardloop kleding en zo, golfkleding en zo, sportkleding en zo, tennis kleding en zo, hoodies en zo, trainingspakken en zo.